Alla inlägg den 30 april 2009

Av caramia122 - 30 april 2009 00:00

Vaknade av mig själv halv tio .

Hostade som sjutton i går kväll men idag så känns halsen bättre. Inte lika hes som tur är.

Käkade frukost och kollade alla tvprogram som fanns på tv:n.

Tog det bara lungt fram till klockan 15. Bestämde mig för att gå och köpa Ibumetin till kommande behövande tillfällen.

Mötte upp Rickard samtidigt eftersom han slutade tidigare idag. Trots hostan så passade vi på att ta fästingspruta. Han tog sin första och jag min 3:e så nu dröjer det 3år tills nästa omgång för mig. När vi kom hem var jag trött och hostig. Men hostigheten får jag stå ut med ett tag till antar jag. Men det var bra att jag var hemma idag med känner jag och att jag har helgen att vila upp på. Jag vet att Karin klara sig på jobbet men det känns ändå inte bra att vara hemma.

Vi åt taccos till middag och kladdkaka till dessert.

Vi gick ner till brasan där jag bodde förr. Jag ville inte vara ute länge eftersom jag fortfarande inte är bra. Men vi tog några lotter och jag vann ett gose lejon och så fick man välja en påse på ett ställe och där fick vi ett gosedjur till.

Rickard ville fiska i fiskedammen i år igen (lika pinsamt jämt) så tvingade han mig med så vi fick en varsin godis påse hahah. Som tur var var det 2 damer bakom oss också hahha.

Sedan träffade vi på John och TIna som jag inte sett på ett tag. John hade blivit klar och jobbar som författare. Grattis !!! Så nu har han kommit ut med ett par böcker,skoj. TIna har blivit klar Förskolelärare så grattis till dig med !

Kollade lite på brasan och sedan gick vi hem eftersom det känndes ruggit.

Kollade på en film vi fått av Robban som hette Boat tripp. Helt okej film och sedan blev det nanna kudde.

Bilder kommer

Ovido - Quiz & Flashcards