Alla inlägg den 27 april 2009

Av caramia122 - 27 april 2009 17:33

I natt så hostade jag så pass att jag gick ut och lade mig på soffan men det gick så bra att sova där eftersom den e så himla skön.

Var i valet och kvalet om jag skulle jobba eller inte men eftersom jag inte vart sjuk på 14 månader så tog det emot att vara hemma.

Karin och jag hade planering på fm så det gick ju bra men  det gick fram och tillbaka.

Bestämde mig för att gå hem när de andra hade rast. På vägen hem handlade jag upp lite saker så jag klarar mig.

Tur att jag gick hem för när jag kom hem kände jag mig mör. Så jag hoppade i myskläderna och lade mig på sängen och lyssnade på en avslappnings skiva och så somnade jag. Tror jag sov i nästan en timme. Nu har jag kikat lite på Grey´s Anatomy som jag köpte förr. Ligger och snyter mig om vart annat och hostar. Låter typ som en kråka på rösten. Inte skoj alls.

Ska kika vidare på serien men vi kanske hörs senare. Kram på er så länge

Ovido - Quiz & Flashcards