Alla inlägg den 9 april 2009

Av caramia122 - 9 april 2009 00:00

Hade min sovmorgons dag idag. skönt.

I dag var det inte så många barn på jobbet. Totalt var det 13 st. Från min avdelning 3st så på fm var vi inne och gjorde lite saker. Jag tog kvar några barn inne hos mig så jag hade kanske 4 st helt lagom. Medans de lekte så hann jag torka av hyllorna i hallen som verkligen behövde det. Sedan diskade jag muggar och bytte handdukar.

Sedan var det lunch.

Eftersom det var så få barn som var kvar så fick jag gå strax efter 15 så det var riktig lyx.

Åkte hem packade ordning saker eftersom vi hade bestämt att vi skulle sova hos Rickard ett par dagar.

Vi kostade faktiskt på oss och käkade kebab pizza som var gd.

Jag somnade på soffan 21.05 skulle jag tro att klocka var.

Ovido - Quiz & Flashcards