Alla inlägg den 2 april 2009

Av caramia122 - 2 april 2009 00:00

Sov morgon gud så skönt. Skulle gå till en kollega och åka med henne till jobbet men när jag kom ut ur porten så stod hon utanför. Snacka om service.

När jag kom till jobbet så var jag tidig så jag passade på att kolla vad en hyr bil skulle kosta över påsk och det var inte så billigt så det får bli komunala medel över påsken men det går ju ganska bra det med.

Hela dagen flöt på bra inga konstigheter.

Jo just det. Pratade med älsklingen på eftermiddagen och han berättade att han har fått jobb där han var förr. Så himla skoj. Du e så bra hjärtat. Puss.

Så jag besstämde mig för att fixa middag och han ville ha köttfärspajen igen för det tyckte han var så gott. Gick faktiskt in och köpte en liten flaska vin till.

Sedan käkade vi maten när han kom till mig och så kikade vi på Lyxfällan. Sedan pratade jag även med Jane så hon och Linn pinn kommer i morgon och stannar hela helgen. Shit vad skoj det ska bli.



kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards