Alla inlägg den 11 april 2009

Av caramia122 - 11 april 2009 09:07

GLAD PÅSK

Av caramia122 - 11 april 2009 00:00

Vi hade ställt klockan på 08.00 men jag kom inte upp förens kl var halv tror jag. Då var det bara att hoppa in i duschen och klä på sig och packa ihop alla saker eftersom vi skulle upp till min familj.

Bussen gick 11.05 och den tar ju ett tag och åka så när klockan var 13.25 så var brorsan och Luckey där och plockade upp oss. Tack så mycket.

Väl hemma hos mamma och pappa så hade svägerskan också kommit.

Vi åt mat ganska omgående och den bestod av den vanliga påsk maten så himmla gott.

Vi åt även fruktsallad och glass som dessert och mammas underbara äppelkaka.

Sedan ville Lucas sova kvar hos oss så när brorsan och Camilla åkte hem så gick jag,Rickard och Lucas hem till Jane och Marcus och barnen.

Som tur var så var inte Elina blyg för mig denna gång eftersom vi setts förra helgen.

Lucas och Andrea lekte på som vanligt. Lillskruttan var med mig och Jane.

Efter så gick vi hem eftersom klockan var ganska mycket.

En jätte bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards