Alla inlägg den 15 april 2009

Av caramia122 - 15 april 2009 00:00

Slutade halv tre idag och då hade jag bestämt med  Rickards mamma att jag skulle till henne och försöka att titta på hennes dator eftersom den har ballat ur. De flesta jag har pratat med säger att det e grafik kortet men men tänkte vi. JAg tar dit min laptop och kollar om det e fel på hennes skärm. Men nej så då försökte vi att kolla i själva datorn men faan vad med kort hit och dit. Summan av kardemumman är att jag ringde min privata support Robban och frågade om hjälp. Han var så snäll att han ska komma hem till henne på lördag och kika på hennes dator. TACK !!!!!!

Sedan blev jag kvar hos henne. VI satt och pratade om allt möjligt.Verkligen skoj så när Rickard kom med pendeltåget så var jag fortfarande kvar. Så vi blev bjudna på middag hemma hos henne. Lax med potatis och sallad.

Efter så åkte vi hem. Jag hade tänk att jag skulle kika på städ programet som går på fyran men det hann jag inte med.

I stället blev det Efterlyst men det hann jag ej se så mycket eftersom jag somnade i Rickards knä.

Ovido - Quiz & Flashcards