Alla inlägg den 22 april 2009

Av caramia122 - 22 april 2009 00:00

I dag så fyller min underbara kollega Karin 60 år. Ett  stort grattis.

Hela dagen flöt på bra på jobbet måste jag säga. Jag öppnade och sedan var det fullfart.

Efter vilan gick vi ner till parken eftersom vi skulle grilla,jag och vår praktikant gick ner före med 9 barn för att ficka engångs grillarna.

Sedan kom de andra och lekte och käkade korv.

Det blev riktigt lyckat faktiskt. När vi kom tillbaka så fick vi ett besök av ett blivande bar så jag visade runt stugan för föräldrarna.

Vid 15.45 så var det dags för Apt möte så då passade vi på att fira Karin.

Mötet slutade 19.00 så Anna och jag åkte hem och hämtade flytt lådor som jag fick låna av henne. Sedan var hon så snäll att hon skjutade mig en bit på vägen till Sumpan så jag hann med bussen.

Sedan resten av kvällen blev att slappa för mig . Skönt !

Ovido - Quiz & Flashcards