Alla inlägg den 24 april 2009

Av caramia122 - 24 april 2009 18:00

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan och hälsade på min gamla svägerska och hennes son. Jätte roligt vi hade inte setts på ett par månader och lille mannen hade blivit så stor.

Jag var hos dem ca 2 timmar innan jag skulle plocka ut tåg biljetterna eftersom vi skulle upp och fira pappa på hans födelsedag.

Eftersom resan tar ett tag upp kommunalt så köpte vi mat med oss som vi tänkte käka på tåget. Men när vi väl kom på tåget så visade det sig att det var ett pendeltåg som hade fått rökutveckling så inga tåg kunde åka norrut. Så vi fick stå kvar 20 minter på t-centralen inte så lång tid i allafall. Medans så träffade vi på en kille som spelat hockey med brorsan som jag inte sett på ett gäng år så vi stod och snackade med honom. När vi väl kom fram till Uppsala hade vi precis missat den bussen vi skulle ta så vi fick vänta in den andra som gick 30 minuter senare. Medans hann vi käka upp maten och in på bolaget.

När vi kom fram till vår slut destination så hämtade brorsan oss vid bussen. Sedan var min ena moster ,svägerska och Lucas hos mina föräldrar. Det var trevligt. Vi satt och pratade och pappa fick ett presentkort av oss barn med respektive på hans favvo butik Biltema.

Av caramia122 - 24 april 2009 07:01

Grattis min underbara pappa på födelsedagen,

Ovido - Quiz & Flashcards