Alla inlägg den 25 april 2009

Av caramia122 - 25 april 2009 00:00

 I morse så vaknade vi hav tio och hoppade upp. Hade bestämt med Lucas och Andrea att de skulle få vara med när vi eldade i slänten hos pappa och mamma.

Det blåste en del så vi fick vänta och medans tog jag med mig barnen och cyklade ner till Ica med Andrea,Lucas och Elina i barnsadeln för att köpa lite lördags godis åt dem.

Sedan när vi kom tillbaka då var det dags för eldning men innan dess hann jag natta lill stumpan. Medans pappa,jag och Rickard samt Lucas och Andrea eldade så grillade Jane korv. En riktigt mysig tidig em.

Sedan när det var klart så åkte Jane med fam hem eftersom de skulle bort.

Då tog jag ,Rickard och Luckey oss ett varsit fotbad och tog hand om fötterna och det kan man lungt säga att det behövdes. Jätte skönt!

Lite senare så kom Crille och då grillade vi gott kött med potatis sallad och grönsallad som vi åt på altanen. Jag älskar att sitta på deras altan. Man blir så avslappnad.

Crille och Lucas åkte sedan hem och vi andra satt och pratade men efter 20 så gick jag hem till Jane för hon skulle fixa en nagel på mig och samtidigt så målade hon dem så fint. Du är bäst du min kära kusin !!!

Sedan kände jag mig så konstig i kroppen så vid 23 gick vi ner och lade oss och jag somnade direkt.


Ovido - Quiz & Flashcards