Alla inlägg den 10 april 2009

Av caramia122 - 10 april 2009 00:00

Vaknade ca 9 och då hade jag sovit 12 timmar. snacka om länge men det var skönt.

Hoppade upp och in i duschen sedan så gck jag ner och köpte frukost på Ica.

Vid kl 13 skulle vi vara hemma hos Rickards mamma för att äta påsk lunch som bestod av påskens vanliga innehåll och det var gott.

Vi fick även "påskägg" av henne. Rickard fick t-shirts och strumpor och jag fick fina blommiga skärbräder.

Sedan blev det en prommenad i det vackra påskvädret. Det var ju ungefär 16 grader i solen.

Senare blev det middag och hon hade gjort kalkon med en underbar sås. TIll det fick vi vitt vi som någon rekomenderat men varken Rickard eller hans mamma tyckte om det så jag fick hela flaskan för mig själv. :)

Efterrätt blev kaffe,glass björnbär och vaniljsås samt äppelpaj och avec.

Vi kikade på en bra film innan vi åkte hem så när vi kom hem var klockan 00.50 så det var dags att hoppa i sängs.

Tack för en trevlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards