Alla inlägg den 20 april 2009

Av caramia122 - 20 april 2009 00:00

Måndagen började som alla måndagar alltså att man kliver upp och går till jobbet.

På jobbet så flöt allt på som vanligt,inga konstigheter.

Jag gick 45 minuter tidigare dag och ev i morgon få se om det fungerar. Ska ju vara kvar på onsdag när jag egentligen slutar tidigt eftersom först har vi APT och sedan pratade jag med Karin om vi inte kunde gå till parken med barnen och grilla. Så så blev det och vi sade även till den andra avdelningen. Det ska bli roligt.

Så när jag väl kom hem så kikade jag lite på mina inköpta Grey´s Anatomy filmer medans jag väntade att Rickard skulle ringa. Vi hade bestämt att vi skulle käka kebab i dag eftersom vi skulle tvätta.

Så vid 19 gick vi ner till tvättstugan.Fattar inte hur 2 personer kan samla på sig så mycket tvätt men men skönt när det är gjort.

När tvättis var klart var det bara att ta ner gardiner och allt från fönstren för i morgon bitti så kommer de och ska byta fönster karmar i varje rum.

Sedan blev det att vi tittade på programer Ballar av stål. Det var så där och sedan var det dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards