Alla inlägg den 14 april 2009

Av caramia122 - 14 april 2009 19:12

Började hakv åtta i morse. Gick ganska bra att gå upp i morse men visst lite seg var man ju.

På jobbet så var det fortfarande några barn som var sjuka/lediga.

Vi gick ut på förmiddagen men jag tyckte faktiskt att det var lite ruggigt.

På eftermiddagen hade jag lönesamtal med chefen som jag tyckte gick bra. Vi hade ett häfte som vi gick igenom.

Sedan underdagen så fick jag ett sms att mina gardiner hade kommit till posten så jag hämtade ut dem. Tycker att det blev så där . Måste fundera lite om jag ska ha dem kvar.

En sak som alltid stör mig med gardiner är att oftast blir det en glipa mellan gardinen och väggen. Sådant kan jag störa mig på. Har ni något förslag på hur man får bort den glipan ???

Sitter just nu och kikar på tv och väntar på att min kära pojkvän ska komma hem så vi kan käka middag. Bökigt att ha 2 hem ibland medans ibland är det skönt.

Sedan blir det nog bara att slappa

Ovido - Quiz & Flashcards