Alla inlägg den 3 april 2009

Av caramia122 - 3 april 2009 06:54

Trallalla snart e det helg och Linn och Jane kommer. Det ska bli en riktig tjej helg :)

Av caramia122 - 3 april 2009 00:00

Linn kom till jobbet vid halv fyra. Sedan så åkte vi hem till hennes föräldrar där vi skulle hämta lite saker. Sedan åkte vi upp till vällingby och shoppade lite. Vi åt även middag uppe i centrum.

Sedan åkte vi hem till mig eftersom Jane skulle också komma. De kom ungefär halv nio. Fick då träffa min lilla sessa som jag inte har sett på 2 månader och hon var lite blyg men så som hon har växt.

Vi gick upp och Marcus och Elina åkte vidare.

Vilken tur jag har eller rättare sagt både jag och Linn att Jane är nagelteknolog så hon kunde fixa våra trasiga naglar. Tack så jätte mycket.

Sedan åkte Linn hem eftersom hon skulle sova i sina föräldrars radhus.

Jane och jag satt kvar ett tag till och snackade innan det var dags att sova.

Min älskling hade åkt ut till sin pappa över helgen .

Ovido - Quiz & Flashcards