Alla inlägg den 8 april 2009

Av caramia122 - 8 april 2009 21:01

Öppnade på jobbet idag. Vi hade totalt 7 barn idag. En del hade ledig och några sjuka.

När jag slutade så hade jag bestämt att jag skulle gå hem från jobbet.

När jag kom upp till centrum så handlade jag innan jag gick hem.

Jag hade bestämt att jag skulle dammsuga när jag kom hem men då ringde Linda och ville komma förbi så vi satt och snackade lite. Linn ringde också så roligt att du ringde.

När Linda gått så började jag med middagen. Rickard hann komma hem innan middagen var klar. Middagen blev hemma gjord hamburgare med stekt lök och grönsaker.

Sedan så tog jag mig i kragen och dammsög. Hoppade sedan in ie ett bad.

Älskligen satte upp ljushållarna jag fått av honom så jag kunde ligga i mys ljus. Tack.

Sedan var det dags att blogga och kika på Efterlyst.

Ovido - Quiz & Flashcards