Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Tvätt

Av caramia122 - 27 juli 2009 00:00

I natt så sov jag hemma hos Rickard så då hoppade jag upp vid 8.00 eftersom jag hade tvättstugan hemma hos mig.

Insåg att när jag kom hem att de hade börjat sätta upp byggställningar eftersom de ska renovera huset.

Tänkte att det kanske var bäst att jag tog mig en dusch innan jag tvättade så man slipper att ha en eller fler karlar som står och kikar på en via bad rummet. hahah

Sedan så gick jag hem och käkade lunch. Då ringde Robban och sade att han var vid sitt förråd där vi har våra gemensamma saker och han skulle gå igen om det. Så han kom och hämtade mig och vi gick igenom det tillsammans. Det var en hel del skit i det. Vissa saker tog jag hem och sedan så åkte vi till Lövsta och slängde en del saker. Skönt att rensa.

Efter det så åkte jag in till stan för att träffa Rickard och han skulle kolla på jumpa dojjor på Löplabbet. Det e ju jätte bra. De kollar fötterna på speglar och sedan får man springa en vända på löpband för att kolla hur fötterna ser ut och efter det tar de ut vissa skor som passar ens fötter. Visserligen kostar det men man får ju bra skor. Någon gång ska jag fixa sådana jag med men med denna klump till fot så är det ingen ideé.

Sedan gick vi till Hötorgshallen och käkade middag och det blev Naccos tallrik och en cola.

Sedan åkte vi hem.

Väl hemma var det bara att packa väskan eftersom jag ska åka med Linda ner till Västervik i morgon bitti.

Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards