Alla inlägg den 7 juli 2009

Av caramia122 - 7 juli 2009 00:00

Vi städade på förfullt på jobbet idag också. Tvätt maskinerna har gått förfullt. Hyllorna har blivit vita igen.

Efter jobbet så gick jag in till ÖB och köpte en ram till Elinas dop tavla som äntligen är klar. Lite sent men bättre sent än aldrig.

Sedan han jag gå hem och lämna sakerna och sedan var det bara att gå iväg till nagel tjejen Maria för att fixa nageln som försvann i fredags.

Det gick bra så nu har jag fina händer igen.

Satt och pratade med Marias syster Frida som är min frisör om jag skulle passa på att klippa håret nu när det var lungt med folk.

Sagt och gjort så klippte jag mig. Klippte en bra bit eftersom håret var så slitet och så klippte jag lugg.

Efter ett tag när jag gick därifrån  så lockade håret som vanligt upp sig hahaha. EN del vill ha lockigt och en del vill ha rakt men man får aldrig det man vill ha förtillfälligt.

Efter så gick jag och plockade ut bio biljetter eftersom Rickard och jag hade bestämt att vi skulle gå och se den nya filme med Sandra Bullock.

Innan dess så bjöd RIckard mig på middag på Mattorget .

Vi gick hem en vända och vilade mellan middagen och filmen eftersom den inte började föräns kl 21.00 och vi ville vara lite pigga när vi skulle kika på den.

FIlmen var jätte gullig. Min stil av film. Handlade om en karriärs kvinna som kommer ifrån Canada och hennes visum går ut så får man följa med och se hur det löser sig för henne.

Sedan var det bara att gå hem och hoppa i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards