Alla inlägg den 22 juli 2009

Av caramia122 - 22 juli 2009 00:00

Vaknade vid 09.00 och då blev det en god omelett som mamma gjorde.

Vi satt och pratade vid bordet en stund och kom in på Lucas.

Jag insåg att jag saknade honom så jag ringde och frågade om han ville komma till oss och självklart ville han det.

Så mamma och jag åkte till Östhammar för att hämta honom vid 13.00 och då blev det gott fika hemma hos brorsan och Camilla.Sedan åkte vi och handlade.

Vi åkte sedan hem till GImo igen och Lucas och jag hade bestämt att vi skulle bada i poolen.Det var nästan +18 grader. Vi badade ett tag och sedan hoppade vi in i duschen.

Senare kom min moster Ulla på besök. Efter hon gått gick vi upp för att börja rensa bland mina gamla saker och hittade en massa gamla brev som jag bla fått när jag bodde i Usa. Det blev lite nostalgi.

Sedan var det bara att hoppa i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards