Alla inlägg den 4 juli 2009

Av caramia122 - 4 juli 2009 00:00

Tog en härlig sovmorgon till kl 10.00 Sedan hade mamma gjort oss en varsin omelett.

Sedan satt vi och snackade ett tag. Pappa berättade att Lucas hade ringt och ville komma förbi eftersom det var dåligt väder och han kunde inte bada.

Så jag hoppade in i duschen och då precis kom brorsan med familj.

Luckas och jag åkte ner och handlade lite saker åt mamma.

När vi kom tillbaka så fikade vi kaffe,dricka och rabarberpaj med vanilj sås. Jätte smarrigt ! Tack mamma.

Efter ett tag var det dags att grilla så jag tog åt mig det jobbet med hjälp av pappa och Lucas.

Det var jätte gott också hade mamma gjort potatis sallad till.

Efter maten var alla sega men vid sju så messade Jane mig och sade att de var hemma så Rickard, jag och Lucas hoppade på cyklarna och cyklade över till dem.

Så roligt att träffa tjejerna igen. Min lilla gud dotter växer så det knakar och hon var inte blyg heller.

Jane fick hjälpa mig att fila min nagel som jag slog av när vi åkte upp igår så en bit av min egna nagel följde med. Faan vad ont det gjorde när den flög av.

Tack Jane för att du e så snäll och hjälper mig.

Sedan cyklade vi hem igen och då kikade vi på filmen Nionde kopaniet innan vi gick ner och sov i vårat lilla hus.

Ska försöka att lägga in lite bilder.

Ovido - Quiz & Flashcards