Alla inlägg den 18 juli 2009

Av caramia122 - 18 juli 2009 00:00

Hoppade upp ur sängen vid halv nio och hjälpte till att fixa frukost.

Sedan så tog vi en prommenad ner till vattnet för att kolla hur varmt det var.

Sedan var det bara att byta om för det skulle jobbas. Vi skulle bygga en "plint" eftersom Rickards pappa ska bygga ut huset. Jag fick hacka sönder lite "cement" som skulle blandas med grus och sand. Sedan var det bara att ösa in allt i cementblandaren. Sedan fick grabbarna ösa i allt.

Efter det så fixade jag lunchen .

Sedan när vi hade ätit så böt vi om och gick ner till bryggan för att bada och sola. Det var jätte härligt så vi stannade ett par timmar där nere.

Sedan gick vi upp och duschade och satt på altanen och pratade.

Sedan började vi med middagen och den blev kanon god. Den bestod av lamkottletter och rödvin sås och potatis krocketter och grön sallad och 2 glas röd vin till. Kanon gott.

När vi sedan var klara med middagen så hörde vi att glassbilen kom så då snabbade vi oss ut och köpte en massa god glass.

Senare på kvällen så bestämde de att vi skulle kolla på krigs film. Jätte roligt sade jag och fortsatte meningen med att om jag snarkar så putta på mig. Men ni kan aldrig gissa vad som hände !!!! Jooooo det slutade med att jag kollade på filmen från början till slut.Jag som egentligen inte ville se så de båda satt och sov. Hahahhaha

Så när filmen var slut så hoppade vi i kojs.

Ovido - Quiz & Flashcards