Alla inlägg den 3 juli 2009

Av caramia122 - 3 juli 2009 00:00

I dag är det fredag och jag började jobba klockan åtta. Morgonen började bra då en familj kom med en varsin avslutnings present till mig och Karin.

Denna familj har haft sina 2 barn hos oss sedan jag började på förskolan.

SÅ nu var det dags för den sista att sluta :( .

Av dem fick vi en varsin fin picknick korg med prosotto och melon, salami och grissini och en annan burk som jag ej kommer ihåg vad den heter.

Så gulligt.

EN annan kille tog med sig glass och jordgubbar och bjöd kompisar och personal på. Just ja. Igår fick jag en avslutnings present till och det var 2 Iitala skålar som jag fick jätte fina. Tack alla föräldrar och barn.

I dag så jobbar de flesta av mina kollegor sin sita dag innan semestern. Hoppas ni får det riktigt skönt. Själv så jobbar jag en vecka till.

Jag slutade tidigt idag så jag åkte hem och packade eftersom vi skulle åka upp till mamma och pappa över helgen.

Jag åkte in till stan och mötte upp Rickard så käkade vi innan vi tog tåget.

Sedan plockade pappa upp oss vid bussen.

resten av kvällen satt vi och pratade med mamma och pappa.

Ovido - Quiz & Flashcards