Alla inlägg den 23 juli 2009

Av caramia122 - 23 juli 2009 00:00

Hoppade upp vid 9 tiden i morse och käkade frukost.

Lucas och jag gjorde oss klara och packade de sista sakerna vi skulle ha med oss när vi skulle åka in till Fyrishov i Uppsala och bada.

Vi tog pappas bil in och när vi hade parkerat så såg jag att det rann massa vatten under den så jag ringde pappa. Medans vi badade så åkte pappa in med Uffe för att  kolla till bilen men det var ingen fara med den som tur var.

När vi hade badat klart så åkte vi till centralen i Uppsala för att plocka upp Rickard som kom från Stockholm.

Sedan åkte vi hem och på vägen stannade vi och köpte en varsin glass.

Väl hemma så fick vi middag som mamma gjort.

Efter ett tag så kom Cmilla för att plocka upp Lucas och ta med honom hem.

När de hade åkt så blekte jag håret och efter det så åkte jag hem till Jane och fixade mina naglar som gått av.

Sedan var det bara att hoppa i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards