Alla inlägg den 20 juli 2009

Av caramia122 - 20 juli 2009 20:45

Vaknadep vid halv nio eftersom de håller på att jobba på huset brevid mig. Det slammrar och slår så man nästan hoppar ur sängen.

Sedan så sorterade jag tvätt och kollade på morgon tv på 4:an. Samt att jag käkade frukost.

Vid tio var det bara att bege sig ner till tvättstugan. Med den var jag klar kl 12.00 då gick jag hem och duschade för att sedan åka in till stan.

Började med att vara duktig och lämnade blod. Det var ju ett tag sedan.

Sedan åkte jag in och hämtade tåg biljetter.

Hemmåt igen. På tunnelbanan var det 3 snor ungar och ja de var verkligen snorungar.Tror de var runt 11 års ålder. De började leka med dörrarna och folk sade åt dem och då bara tjaffsade de tillbaka.

Sedan sade jag till och hade jag fått så hade jag tagit dem i örat och kastat ut dem. Men inte fan brydde de sig. Men när vi kom till Fridhemsplan stod de och knackade på rutan för jag antar att de skulle peka finger åt mig eller något. Jag ignorerade dem och då fick trafikpersonalen nog och sade att de skulle sticka iväg. Jäkla ungar. Jag brukar inte säga så om barn men dessa så får jag det.

Sedan kom jag till centrum och då fikade jag med Linda.

Sedan sprang jag runt och letade efter en rygga som jag kan ha när jag e ute och reser efter många vändor hittade jag en.

Jag gjord middag och den bestod av kycklig i sötsur sås och ris. Rickard hade bestämt att han vill ha det. Sedan ett glas rött till det.

Sedan efter middagen så satte jag fart och städade lägenheten.

Så nu kikar jag på Allsång med Lotta Engberg.

Ringde och grattade Linus som fyller 15 år idag.

Ovido - Quiz & Flashcards