Alla inlägg den 12 juli 2009

Av caramia122 - 12 juli 2009 00:00

Vaknade vid 9 men vi drog oss till 10 och sedan låg vi och snackade en massa. Masade oss upp och käkade frukost och babblade på .

Vid 11.00 ringde Rickard och vi snackade en stund.

Efter frukost hoppade jag in i duschen och medans var Louise snäll och diskade.

Louise gick sedan ut med sin hund och när hon kom tillbaka tog vi oss en fika och sedan skulle de åka.

Efter att de åkte så pratade jag med Rickard igen så vi bestämde att jag skulle komma till honom. Han berättade då att det var i hans hus det hade brunnit och att hissen inte funkade.

Så när jag kom dit var det bara att knata 7 trappor upp och inte har jag någon bra kondis. Efter ett par timmar hos honom så kom vi på att vi skulle ha middag så då var det bara att gå ner igen och handla och sedan upp igen med allt. Det var dagens motion.

Sedan åt vi korv med bröd. Kollade även på en film med Kevin Cosner innan det var dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards