Alla inlägg den 5 juli 2009

Av caramia122 - 5 juli 2009 00:00

Vaknade och klev upp vid nio eftersom Lucas sov uppe så han var vaken när jag kom upp.

Käkade frukost och sedan åkte jag,mamma och Lucas hem till mormor.
Där var också min moster Ulla. Riktigt trevligt att träffa dem.

Efter det så åkte vi hem igen eftersom vi skulle åka hem idag och vi skulle laga mat. Då var Kenneth där min morbror och hälsade på. Skoj. Sedan så grillade jag kyckling och mamma fixade resten av middagen. Solen sken så det var kanon.

Vid 18 så skjutsade pappa oss till bussen.

När vi väl var framme i Stockholm igen så var det förseningar på tunnelbanan så vi var inte hemma föräns runt kvart i nio så då sprang vi in och handlade innan Coop stängde.

Sedan kikade vi på film och sedan var det sov dags.

Ovido - Quiz & Flashcards