Alla inlägg den 17 juli 2009

Av caramia122 - 17 juli 2009 00:00

Imorse så vaknade jag kl 03.00 av att Lucas var törstig och villa ha vatten och svettades. Men så go som han e så somnade han om efter en minut.

Sedan vid halv åtta vaknade vi till då ville han ligga i vår dubbel säng och där snusade han vidare och sedan när vi vaknade gjorde vi pyssel som vi fick på ett Happy meal kartong.

Sedan var det dags att kliva upp och äta frukost och medans så kollade vi på Space Jam. Efter det så ville han så klart ta ett sista bad och det gick ju bra så medans så packade jag hans och min väska.

Vi käkade lunch och sedan var det dags att åka till tåget eftersom han skulle hem idag. Kommer att bli så tomt utan min lilla prins här.

Jag åkte med och lämnade honom till brorsan som stod och väntade i Uppsala. Tog tåget tillbaka till Sthlm 20 minuter senare.

Väl där så väntade jag på Rickard eftersom vi skulle vidare hem till hans pappa.

Vi han med en tidig buss så det var skönt.

Vi fick middag som bestod av pannkakor,sylt och grädde. De var riktigt goda och det var Rickards farmor som hade gjort dem. Gulligt !

Sedan blev det en cider och tv tittande.

Hoppade i säng runt tolv skulle jag tro.

Ovido - Quiz & Flashcards