Alla inlägg den 31 juli 2009

Av caramia122 - 31 juli 2009 00:00

Vaknade vid nio så jag klev upp och kostigt nog så hördes det inte något av arbetarna utanför.

Ringde till vård garantin i morse angående min tid till Ortopeden på St Göran. Ville kolla om de kunde hjälpa mig att hitta någon tid tidigare på ngt annat sjukhus så vi får väl se. Har ju varit jobbigt en tid nu med min fot.

Vid klockan 10 så ringde jag min kollega Karin eftersom vi hade pratat om att ta en fika. Vi bestämde att vi skulle ses vid 11.00

Vi gick faktiskt och käkade lunch och jag tog en god pasta. Vi satt ett bra tag och sedan gick vi lite i affärer. Vi kollade lite på mobiler eftersom hon ville köpa en ny. Vi gick även upp till mig eftersom jag ville visa Karin min lägenhet. Sedan gick vi ner till centrum igen och köpte en mobil åt Karin och sedan hjälpte jag henne med att få igång den. Jag hoppas att du blir nöjd med den Karin.

Sedan gick jag hem och plockade ordning lite saker eftersom jag skulle hem till Rickard och sova.

Vi träffades sedan i Sumpan och gick och handlade till middagen. Det blev taccos och sedan hyrde vi även en film.

Efter vi sett filmen ar båda så sega så vi gick och slaggade.

Ovido - Quiz & Flashcards