Alla inlägg den 16 juli 2009

Av caramia122 - 16 juli 2009 00:00

Vaknade ungfär samma tid idag som igår. Vi var i valet och kvalet om vad vi skulle göra. Lucas ville bada och jag tyckte att vädret var så konstigt så jag röstade på polis museumet. Vi var nere utanför huset på väg till stan men sedan så ändrade vi oss och gick upp och packade om och drog i väg till Nälsta badet i stället.

Det var tur att Lucas bestämde för vädret blev kanon fint. Det var mysigt att bada där. Det första Lucas nästan gjorde var att hitta en kompis som hette Nick.

De badade ihop och spelade fotboll medans jag solade och badade om vart annat.

När klockan var 15.30 så gick vi till bussen eftersom vi skulle hem och duscha/bada innan vi skulle gå till affären och handla.

Robert hade ju lovat att komma och hälsa på Lucas när han var här så ha skulle komma efter17.00

Det gjorde Lucas så glad. Munnen gick i ett på honom och var så mallig.
De spelade tv spel och pratade. Robert var även så snäll och fixade min dator. Tack snälla du !!!

Sedan kom Rickard hem också så då var det dags att äta. Jag hade gjort korv stroganoff och ris. Desserten blev äpelpaj och vanilj sås.

När klockan var 20.30 var det dags för Robban att åka hem så vi andra kollade upp lite saker på datorn och sedan vid 21.40 hoppade Lucas i säng.

Jag hade lovat honom fotmassage så jag gav honom det innan han somnade. VI läste en liten bit av en saga men han hann somna innan den var klar.

Sedan gick RIckard och jag också och sov. Skönt att somna så tidigt för engångs skull.

Tack Lucasför underbara dagar !

Bilder kommer

Ovido - Quiz & Flashcards