Alla inlägg den 1 juli 2009

Av caramia122 - 1 juli 2009 21:44

I morse när jag vaknade vid halv fem när Rickard skulle gå upp så kikade jag ut och jag trodde att det skulle börja regna eftersom himmlen var så mörk.

Jag öppnade i morse så Rickard fick ringa och kolla så att jag verkligen hade vaknat. Jobbigt om man skulle försova sig eftersom många andra blir drabbade i så fall.

Efter jobbet så åkte jag hem och packade av mig väskan och sedan ringde min kompis Mia och sa att hon var nästan framme i Vällingby.

Vi har inte setts på så länge men så messade hon mig i måndags och kollade läget så då bestämde vi oss för att träffas idag.

Det var skoj att bara sitta vi två och prata för det var så länge sedan.

Vi satt ngn timme och sedan gick vi hem till mig och hon fick se hur jag bor.

Senare på kvällen så mötte jag upp Rickard och vi gick och käkade pizza.

Sedan efter ngn timme så gick vi hem och kikade på Lyxfällan.

Strax e det dags för dusch och sängen som gäller.

Ovido - Quiz & Flashcards