Alla inlägg den 11 juli 2009

Hmm

Av caramia122 - 11 juli 2009 00:00

Vaknade första gången ganska tidigt men tyckte att jag inte vill gå upp då.

SÅ vid 10.00 hoppade jag upp ur sängen. Kikade lite på tv.

Sedan så loggade en gammal kille in på msn som jag kände under tiden jag bodde i San Fransisco. Vi har skrivit ngn gång till varann det senaste året.

Han var just nu i London på affärs resa och berättade att han skulle v till Stockholm i Oktober och då skulle han höra av sig. Skulle vara skoj att träffa honom.

Sedan så messade jag Linda och kollade vad hon gjorde och om hon ville ta en fika uppe i vällingby.

Hon var redan uppe så jag gjorde mig klar och tog mig dit.

Vi kikade lite i affärer och sedan gick vi och fikade på Wayns coffe.

Sedan gick jag hem och hade stor städning. Riktigt skönt att kasta tidningar,flaskor och annat skit. Vill ju ha det fint när min lilla älskling kommer på besök. Skoj att Lucas blir kvar ett par dagar så vi får se vad vi hittar på för skoj.

Sedan vid 18.30 så kom Louise och hennes hund till mig. Vi skulle ha en tjej kväll.

Vi gick iväg och hyrde en film och gick och köpte frukost och lite choklad och sedan köpte vi mat på Mc Donalds som vi skulle käka. Efter filmen så satt vi och pratade.

Riktigt skoj att ha dig här Louise det var länge sedan vi gjorde detta.

Tacka alla underbara vänner och föräldrar i mitt liv. Jag är så lycklig att jag har er. Stor Puss

Ovido - Quiz & Flashcards