Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Segt

Av caramia122 - 25 juli 2009 00:00

I morse så låg vi och drog oss till nästan kvart i elva. Så skönt och man e väldans seg.

När jag hade duschat och ätit frukost så åkte jag,mamma och Rickard hem en vända till mormor och hälsade på . Där var en av mina mostrar på besök. Mormor fick sin dags kryssning och mat i present av mig och Rickard samt Crille med familj.

Efter det att vi vart hos mormor så lämnade vi av mamma och vi åkte och hämtade sakerna som var kvar hos Kenneth sedan i  går.

Vi pkte sedan ner och handlade och då messade mamma och sade att middagen var klar.

Middagen bestod av kyckling och potatissallad och bea sås. tack mamma så himmla gott.

Min kusin Jane ville att vi även skulle gå ut i kväll eftersom hennes svägerska skulle komma och gå ut.

Jag var så himla trött så jag velade hela dagen men bestämde mig för att åka med men jag skulle köra.

Jag åkte hem till Jane ett tag innan vi skulle gå ut. Rickard var hemma hos mamma och pappa och kikade på film.

Det känndes inte helt rätt att lämna honom men han tyckte att jag skulle hänga med tjejerna.

Vi åkte ner till Öregrund till strax efter klockan 22.00 så då gick vi in på ett ställe som heter Hummelgrund men det var mest yngre människor där. Jag tvekade först om jag skulle in men jag följde med in en stund.

Vid 23.30 så åkte jag hem iallafall. Det e ju en bit att köra ca 3 mil men det e mörkt och det har hänt en del på den vägen så man satt på hel spänn men strax efter 00.00 så var jag hemma igen. Skönt.

Tack tjejer för i kväll !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards