Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Till badet

Av caramia122 - 4 augusti 2009 00:00

Hade ställt klockan på 8.30 och Lucas och jag vaknade då. Vi hade bestämt med Jane att hon och Elina skulle åka med oss till Hargshamn och bada.

Så klockan 10.30 åkte vi och plockade upp dem och sedan åkte vi vidare ner till havet.

När vi lämnade Gimo så sken solen men den var inte framme rikigt när vi kom till Hargshamn men Lucas banga inte utan hoppade i badet direkt.

Vi andra tre stod och vadade. Jag badade faktiskt inte. Vi var nere ett par timmar och hade smörgås och de nybakade bullarna med oss och lite saft.

Sedan köpte vi oss en glass innan vi åkte hem.

Väl hemma lämnade vi av tjejerna igen och sedan blev Lucas upp plockad av Crille eftersom de skulle ner på båtveckan i Öregrund.

Jag passade på att hoppa ner i poolen hemma hos mamma och pappa istället för då var det nära till duschen.

Sedan var det dags att hämta Elina eftersom Jane skulle göra naglar på en kund. Så vi gick hem till mamma och pappa och käkade middag.

Sedan gick jag tillbaka till Jane och vi tre åkte och lämnade mamma hos vår mormor.

Eftersom jag hade 4 naglar som behövdes fixas så gjorde Jane det åt mig. Tack snälla du !

Sedan var klcokan så mycket så jag hämtade upp mamma och åkte hem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards