Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av caramia122 - 7 augusti 2009 00:00

Jaha ja idag är det sista semesterdagen för den här gången. Känns tungt men men det går väl över.

Vaknade vid 9.45 i morse efter att ha vaknat några gånger och haft en otäck mardröm. Så hemsk sitter i mig ännu.

Varmt var det också och eftersom det springer karlar utanför fönstret så har jag ingen lust att ha det öppet heller.

Käkade frukost och funderade på vad jag skulle göra sista dagen.

Bestämde mig för att åka ner till Kaanan och bada i min ensamhet.

Det var riktigt skönt. Kom ner ungefär strax efter tolv. Doppade mig 2 ggr så skönt men det e ju roligare om man e flera eller iallafall 2 st.

Vid halv fyra gick solen lite i moln och då bestämde jag mig att cykla hem igen.

Tog en dusch när jag kom hem och det var otroligt skönt. Sedn gick jag ner till centrum och tog en fika med Linda.

Efter det tog jag bussen hem till Rickard och vi käkade findus en portions rätter som vi hade kvar. Inte så gott men men man tager vad man haver.
Tänkte att vi skulle kolla på en film med Eddie Murphy men faan så dålig den var.

Slutade med att jag låg och sappade och RIckard spelade data spel. Jag kollade klart på den dåliga filme och sedan när CSI började så somnade jag så vid strax innan tolv så gick jag till sängen och slaggade.

Ovido - Quiz & Flashcards