Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av caramia122 - 10 augusti 2009 00:00

I morse så klev jag upp ur sängen vid ca 6.30 Kändes en aning jobbigt måste jag ju säga.

Hoppade på cykeln och hojjade iväg till jobbet så jag var framme cs 7.45

Det var riktigt trevligt att träffa kollegorna igen.

Vi hade 5 barn inne på min avdelning. Så Karin och jag passade på att börja ordna med barnens födelsedags presenter och Daniel var snäll och var ute med barnen.

Eftermiddagen såg likadan ut. Gäller att passa på när det inte e så många.

Sedan hojjade jag hem igen. Väl hemma satte jag mig en stund i soffan och slappade och så trött man var.

Sedan masade jag mig iväg till Lidle och handlade.

Jag gjorde köttfärsås och spagetti till middag och chili con carne till middagen i morgon.

Vi skulle ha gått till gymet men efter maten så var jag så seg så vi blev hemma. Jag tog mig ett bad som var så skönt och sedan blev det fotbad för både Rickard och mig.

Kollade lite på tv och sedan var det dags att lägga sig. Få se om vi kan sova bättre i natt efter det att jag tagit ur täckena och nu ska vi bara sova i lakan.

Ovido - Quiz & Flashcards