Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av caramia122 - 19 augusti 2009 00:00

I dag var det andra gången jag öppnade efter semestern och det var lite tungt att komma upp men det gick.

På jobbet började vi med inskolningarna. Vi hade två som började samt att en var sjuk och sedan kom det en på beök för att kolla om de skulle tacka ja.

Det är ju fullrulle när man börjar med inskolningar.

Efter jobbet så hade jag bokat tvättstugan så när jag kom hem så sorterade jag tvätt och diskade sedan ner och körde igång.

När jag var klar så slängde jag mig påä sängen en kvart för att sedan vid 18.10 bege mig till gymmet och vara med på ett spinning pass. Satan va slut jag var efter det men skönt var det.

Sedan hem och då skulle man käka middag och vi var lite onyttiga och gjorde varma mackor men det var så länge sedan jag åt det.

Kollade på tv ett tag och sedan var det dags att sova.

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards