Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av caramia122 - 29 augusti 2009 00:00

Vi vaknade upp vid nio ca och då hoppade vi upp och fick mammas goda omelett. sedan hoppade jag in i duschen och som tur hade pappa fått igång avloppet igen. Du e bäst pappsen !

Sedan så var det dags att åka ner till torget eftersom det var Torg fest.

På torget var det en trollkarl som trollade och gissa vem som fick gå upp om inte pappa. Ha ha ha men han skötte sig riktigt bra.

Vid klockan 12.15 så var det dags för Andrea att ha sin cheer leding uppvisning.Hon var så duktig.

Sedan så fortsatte det med en massa uppträdanden.

När klockan var 15 så gick jag och Rickard hem för att packa ner lite saker  eftersom vi skulle hem till Jane och göra oss klara innan vi skulle upp till "ladan" på fest.

Hemma hos Jane var det jag och Rickard,Maria och Anki. Det var riktigt trevligt och vid 17.45 så började vi gå upp mot "ladan".

Det började med att det var förrätt som bestod av parma skinka med melon och någon röra med lingon. Under tiden var det tre tjejer som höll i en allsång. Riktigt trevligt och alla var glada. Till huvudrätt var det 2 kycklingsätt, fläskfile och potatis sallad (den jag brukar göra) och till det äppel tzatsiki. Desserten var cheesecake med jordgubbar. Så himmla god mat och det var min kära svägerska som satt ihop menyn. Bra jobbat !!!

Sedan blev det lite öl och cider och Smirnoff Ice till.

Resten av kvällen var det 2 olika band som spelade. Riktigt trevligt.

Tack alla inblandade ! Vi var hemma ungefär 02.00 och då var det bara att stupa i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards