Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av caramia122 - 5 augusti 2009 00:00

Vill börja dagen med att gratta brorsan på 35 års dagen.

Jag vaknade vid kvart i åtta att jag fick ett mess från hjärtat som var hemma i stan och jobbade. Så mysigt att vakna till ett mess från honom.

Hoppad upp vid nio och käkade frukost med mamma och pappa och sedan gick pappa till läkaren. Medans så packade jag och mamma och jag gjorde oss färdiga.

När pappa sedan kom hem igen så åkte vi hem till brorsan eftersom min kära bror fyller år.

Pappa och jag plockade lite körsbär i deras träd och sedan när Camilla kom hem från affären blev det lunch och det var en god pasta sallad med en massa gott i och baugett.

Som dessert blev det cheescake med hallon.

Sedan så kom även vår morbror dit och grattade Crille.

Efter så åkte vi tillbaka till Gimo för jag skulle ta bussen in till Uppsala för att sedan ta sällskap med Elina och Jane till Stockholm.

När vi nästan var framme i Stockholm så blev Elina jätte ledssen. Hon bara grät och grät. Jane försökte med allt men hon var ledssen och trött.

Väl framme så kom Marcus och hämtade dem och Elina hade sommnat innan de hade kommit ut ur stan.

Själv så hoppade jag på tunnelbanan och åkte hem.

Jag hade pratat med Rickard tidigare och vi skulle ses hemma hos mig.

Så när jag kom hem så stod det en jätte fin ros på bordet. Tack älskling !

Sedan hoppade jag in i duschen en snabbis eftersom vi hade bestämt att vi skulle gå på bio och se Sommaren med Göran

Ovido - Quiz & Flashcards