Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av caramia122 - 8 augusti 2009 00:00

Sov hemma hos Rickard i natt och jäklar så varmt det är i hans lägenhet fast vi har 2 fläktar igång.

Vid klockan 10.00 ringde det på dörren hos oss. Vi började undra vem det var men det var Rickards kompis Temo som kom förbi så killarna tog en liten promenad.

Sedan var det fukost som gällde. I dag så rostade vi bröd. Det var gott eftersom det var så länge sedan jag åt det.

Sedan ringde Rickard till sin mamma och vi bestämde att vi skulle träffas och jag gav förslag om att gå en tur på Söder. Så vi bestämde att vi skulle ses vid 16.00

Så vi tog det lungt och var inne i lägenheten tills dess. Var ju för varmt för att göra något. Försökte att ta mig ut på en uteplats som finns i Rickards hus men ingen nyckel passads. Så tråkigt eftersom jag verkligen ville sitta ute endå eftersom jag var så rastlös.

Sedan åkte vi iallafall in till stan och kikade. Rickards mamma berättade en massa. Dels så hade hon skrivit ut papper och dels kunde hon endel själv. Vi kollade på Mosebacke,var på några ställen där det har vart galgbackar och Vitabergen och Stockholms minsta hus mm.

Sedan tog vi oss en prommenad ner till Medborgarplatsen.

Väl där så gick vi in och käkade lite. Jag åt pasta som var rätt okej och Rickard åt någon kyckling och potatis och hans mamma lax. Vi drack öl och vin till. När vi hade ätit klart så gick vi till Södra station och tog tåget hem. Väl hemma så kikade vi på en film med Stellan Skarsgård.

Sedan var det bara att försöka sova i den varma lägenheten.

Ovido - Quiz & Flashcards