Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av caramia122 - 1 augusti 2009 00:00

Vaknade vid 10.30 så skönt att slagga. Visserligen hade jag vaknat till och från men orkade inte masa mig ur sängen.

Rickard fixade frukost åt oss. Goda smörgåsar med pålägg och jag fick juice till.

Sedan så hade vi tänkt att vi skulle ta oss till Haga parken men vädret känndes ostabilt så vi stannade hemma.

Jag gick ner och kikade om det blev någon maskin ledig i tvättstugan eftersom alla var uppbokade till 13. Alla var lediga så jag bokade dem så slapp vi tvätta mellan 19-22.

Rickard ringde till sin polare Temo för att kolla om han hade lust att fika med oss i stan vilket han hade så han hämtade oss vid 16.00

Jag ringde även och hörde med Linda om hon ville med och de ville hon. Vi bestämde att ses inne istan och sedan gick vi till Café 60 på Sveavägen. Ett helt okej café.

Medans vi satt där bestämde vi oss för att vi skulle hem till Linda och spela spel. Så killarna åkte och hemtde lite spel och lite dricka och Linda och jag åkte och handlade och sedan hem till Linda.

Vi gick ner och köpte pizza och sedan satte vi igång och spelade. Det blev pitcunery (rit spel) TP och alfabet.

Vid 02.15 var det dags att åka så då skjutsade Temo hem oss.

Tack alla för en trevlig kväll

Ovido - Quiz & Flashcards