Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av caramia122 - 17 augusti 2009 19:23

Började klockan 8.00 i morse och idag skulle flera barn komma tillbaka trodde vi men det blev bara 2 tll för de andra kommer om 2 dagar eller nästa vecka.

I dag fortsatte vi att förbereda innan de nya barnen kommer på inskolning på onsdag.

Jag gick tidigare idag eftersom jag skulle köpa mera tyg till våra kuddar som vi gjort till våra barn.

Hade tur och fick åka med en kollega till Sumpan för att köpa det.

Sedan gick kag för att kolla upp hur bussarna går nu när de har lagt om rutterna men de hade bara flyttat ållplatserna en liten bit som tur var.

Sedan gick jag till Ica för att handla och då träffade jag en gammal kollega Johan som jag jobbade med i Hässelby Hemtjänst. Han hade börjat jobba på Ica men jag hade aldrig sett honom där förr fast jag visste att han skulle jobba där. Det var skoj.

Köpte med mig fiskgratäng som vi käkade till middag. Minns ej om jag har gjort det förr men isåfall ar det länge sedan.

När jag kom hem till Rickard så började jag med att frosta av frysfacket om var väl behövligt.

Hemma i min frys som är lite större så har jag en slags matta som jag fått av min mamma och pappa som e jätte bra. Det blir inte så mycket is i frysen av den. Den är uppskattad ska ni veta.

I kväll blir det lungt. Väntar på att Csi ska börja om någon timme.

Ovido - Quiz & Flashcards