Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av caramia122 - 28 augusti 2009 00:00

I dag hade vi planeringsdag på jobbet på grann stugan. Det gick jätte bra och Pernilla var med mig och Karin och vi jobbade på bra.

Efter jobbet så fick jag åka med Anna till Stora Mossen där jag tog tunnelbanan till centralen. Väl där mötte jag upp Rickard och vi gick och köpte mat som vi skulle ha med på tåget upp till Uppsala.

När vi kom till Uppsala så fick vi vänta en stund innan vi tog bussen vidare.

Pappa plcokade upp oss vid bussen och så åkte vi hem till mamma.

Satt och pratade ett tag vid bordet och mamma sade att hon hade pratat med Lucas och han skulle komma i morgon eftersom det e torgfest i Gimo och han ville så gärna träffa oss.

Sade då att jag kanske skulle ringa honom men mamma tyckte inte att jag skulle göra det  eftersom han skulle bort men  inte vart. Jag tyckte att det lät konstigt men men. Efter en halv timme så var det någon som öppnade dörren och då var det brorsan och Lucas som kom. De ville överraska mig och gissa om jag blev glad.

Sedan spelade vi spel och kort.

Vi bestämde att han skulle sova med oss i lilla huset men precis när vi skulle sova så fick vi stopp i avloppet så det kom en massa vatten över toa golvet. Stackars pappa han fick gå ut och kika var det var stopp någonstans.

Han fick fortsätta i morgon eftersom det var så mörkt.

Ovido - Quiz & Flashcards