Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av caramia122 - 3 augusti 2009 00:00

Vaknade vid halv fem när Rickard gick upp. Satte på datorn för att kolla hur det hade gått i budgivningen eftersom jag hade lagt ett bud på en tågbiljett men så klart så hade jag inte vunnit den. Så det var bara att köpa en för 74kr.

Ska ju åka upp till mamma och pappa eftersom brorsan fyller 35år på onsdag.

Mamma och pappa hämtade mig i Uppsala och vi uträttade några ärrenden innan vi åkte till Gimo.

Hade bestämt igår med Lucas att han skulle komma till oss och spva kvar. Vill ju träffa honom så mycket som möjligt när man är uppe ju.

Pratade med Jane ocså och hon skulle hjälpa mig att fixa mina tre naglar som gått av. Tur att jag har dig gumman !!!!

När vi kom till Gimo ville jag hjälpa pappa med något så det blev att dammsuga poolen så att vi kan bada i den.

Efter det kom Lucas och Camilla och jag åkte och hämtade Elina och Jane.

SÅ då satte Jane igång med mina naglar och gissa om jag blev fin men hon gjorde om fem naglar så nu e det fem fula kvar.

Efter det att naglarna var gjorda hade jag lovat att Elina skulle få bada med mig och Lucas i poolen så vi hoppade i men det var lite ruggigt men skönt.

Sedan skjutade jag och Lucas hem tjejerna och vi åkte och handlade för vi ville ha majskolvar men de hade inga färska :(

Sedan gjorde mamma god lax och potatissallad. Mmmmm

Efter middagen så slöade jag lite och Lucas var med farmor. Vid 20 kom vi på att vi skulle baka bullar som vi lovat mamma.

Men när vi gjorde degen så tog vetemjölen slut. Faan var bara att åka till Ica men de hade stängt och Okq8 hade ju inget. RIngde Jane men hon hade så lite men Ulla var hos mormor så vi fick låna av henne. Tur att familjen bor så nära :)

Sedan blev det bullbak i fulla muggar.

Lille mannen var så trött så honom fick vi lägga innan vi var klara.

Bilder kommer


Ovido - Quiz & Flashcards