Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av caramia122 - 20 augusti 2009 00:00

Inskolningen fortsatte idag med barnen och det gick bra. En av tjejerna var kvar och åt även lunch med pappan.

Efter jobbet så fick ajg åka med min kollega Anna och vi bestämde oss för att ta en fika uppe i centrum. Först gick vi upp och lämnade en mat låda hemma hos mig.

Sedan gick vi ner och fikace på wayne´s coffe. Jag tog en smoothie och en brownie och Anna kaffe med cheese cake och sedan delade vi på dem. Så himla gott var det.

Sedan så gick vi och handlade lite .Lämnade även in min mobil på service ännu engång så hoppas att de hittar felet på den.

Sedan gick vi och köpte en ny mobil till Rickard eftersom på hans är pajj så nu blev det en stöt och damm tålig. Riktigt snygg faktiskt.

Sedan så gick jag hem och började med middagen och städade eftersom mamma och pappa kommer i morgon.

Rickard kom lite senare så då käkade vi och tittade på tv. Sedan var det dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards