Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av caramia122 - 2 augusti 2009 19:47

Vaknade till och från men vid 10.30 så ringde min kära kusin Jane och pratade med mig. Alltid lika trevligt.

Sean så var det dags att duscha och äta frukost.

När klockan sedan var strax efter 13 så begav vi oss ut eftersom vi hade bestämt att vi skulle åka till Haga parken och promenera.

Vi kikade in i Koppartälten och i ena var det en utställning. Sedan bjöd min kära pojkvänn mig på en glass. Medans vi åt den så gick vi och pratade och kom fram till Gustav III:s paviljong och Rickard gick in och kikade vad det skulle kosta att gå med på visningen. Vi bestämde att vi skulle gå med på den och Rickard bjöd mig.Så gulligt . Tack hjärtat ! Det var riktigt skoj faktiskt och spännande och höra. Guiden sade att man inte fick röra inredningen eftersom det var orginalsaker. Så det sista en kvinna gjorde var att börja dra i en stol. Hur smidigt var det då?? Guiden blev nog inte så särskilt glad hahah.

Sedan gick vi vidare och kikade och då såg vi några som skulle viga sig i parken.

Efter så kom vi fram till huset där Viktoria och Daniel ska bo. Jätte fint läge och hus. Där kommer de att bo. ska lägga in bilder sedan.

Efter det så åkte vi hem igen till Sumpan och gick och handlade. Sedan gick vi hem och gjorde tacos igen av resterna sedan i fredags.

Snart blir det soffan och kika på tv:n.

Karin ett stort grattis på din namnsdag . Kram

Ovido - Quiz & Flashcards