Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av caramia122 - 27 augusti 2009 00:00

Började halv nio i dag vilket känndes bra. Hoppade upp strax innnan sju och packade i ordning saker som jag skulle ha med mig. Efter jobbet så åkte jag till Rickard eftersom vi hade bestämt att vi skulle sova där i natt.

Sedan vid 18.50 så gick vi ner till centrala Sumpan eftersom det var kräft och surströmmings fest. De hade även en massa marknads stånd.

Rickard bestämde sig för att han skulle käka surströmming . Och fyy faan vad det luktade när vi kom närmare. Jag hade tänkt att jag skulle smaka men det gick bara inte. Jag började må illa och känndes som jag skulle spy. Satte en våt servett med citron doft under näsan men det hjälpte inte så mycket. Sedan resten av kvällen mådde jag så illa.

Vi kollade även på lite uppträdanden där bla Alice Svensson från Idol 2009 var med och Bonde söker fru Peter som sjöng. Han hade gjort en singel med Anki Bagger  som de skulle framföra men hon var sjuk så man fick inte höra den låten tyvärr.

Sedan så köpte jag en massa strumpor till mig och marknads godis till pappa bland annat.

Sedan så mötte vi även Rickards mamma.

Vid 22.15 var vi hemma igen och då var det bara att hoppa i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards