Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Happy new year my friends

Av caramia122 - 31 december 2008 00:00

Nu är det sista dagen på detta år. Jag undrar var detta året har tagit vägen.

I morse så tog vi det lungt.

Dagens planering har blivit så att vi ska iväg till Solna centrum och kolla. När jag och Linda var där så hittade jag en slips som jag tyckte att Rickard skulle ha. Nu var det så att det inte blev exakt den men en annan blev det. Den var svart och silver ränder.

Själv hittade jag inget på rean men eftersom Rickard har lagt beslag på min mössa som han gillar så köpte han en mössa åt mig. Jag hade ju som valigt svårt att välja färg så jag köpte en jag med så nu har jag en svart och en vit.

Sedan åkte vi hem och slappade en stund. Sedan bar det av hem till Kent och Louise. Vi var 6 personer under nyårs afton och så här såg maten ut under kvällen.


Välkomst drink

Förrätt:

Gravad lax med sparris,hovmästarsås,röd och svart kaviar,rödlök,gräddfil,

och tunnbröd och vitt vin.

Varmrätt:

Entrecott och Hasselbacks potatis, sallad och sedan röd vin till det.

Dessert:

Kaffe och ja du nu kommer jag inte ihåg vad det heter (pinsamt)


Jag ringde till Lucas för att önska han ett gott nyttår eftersom jag inte visste hur länge han skulle hålla sig vaken. Jag sade att om han var vaken vid tolv fick han gärna ringa till sin faster.

Vid tolv slaget så gick vi ut och tittade ett par byggbodar som vi kunde gå upp på. Där hade vi världens utsikt över hela söder och stan. Så fint med fyrverkeri. Vi hade även så klart skumpa.

Strax efter tolv så ringde Luckey till mig den gull plutten. Sedan ringde jag och önskade mamma och pappa ett gott nytt år.

Sedan gick vi tillbaka in och satt och softade och drack lite drinkar och killarna drack Whiskey.

Vid ca 02.50 så ar det dags att åka hemåt med tuben. Det var ganska lungt på den förutom lite spyor här och var.

Hade en sådan super duper duper kväll i går.Tack så jätte mycket mina underbara vänner.

Kramisar


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards