Alla inlägg den 8 december 2008

Av caramia122 - 8 december 2008 00:00

Idag så hade vi bestämt att vi skulle städa "hemma" i Sumpan.

Jag hann hem örst eftersom RIckard skulle klippa sig först.

Visste att vi hade lite tvätt så jag passade på och kolla om det fanns tvätt tid och som tur var fanns det.

sedan var det bara att sätta igårn med städningen. Efter en stund så kännde sig RIckard sämr eftersom han har åkt på en förskylning som inte vill släppa. Så jag sade åt honom att lägga sig på soffan och vila så fortsatte jag med städningen.

Det blev såå fint så måste jag få säga. Blev riktigt nöjd.

Hade lovat och fixa pepparkaks deg till andra avdelningen på jobbet eftersom vi hade bakat idag på dagen. Så det var bara att hoppa i kläderna och springa iväg till Konsum eftersom Ica inte hade några degar kvar.

Sedan softade vi resten av kvällen.

Ovido - Quiz & Flashcards