Alla inlägg den 6 december 2008

Av caramia122 - 6 december 2008 20:55

Vaknade ganska skaplig tid i morse- Sedan käkade vi frukost och klädde på oss för vi bestämde oss för att åka in till stan en vända och det var vi inte ensamma om. Vi var inne någon timme och hittade någon julklapp.

Sedan när vi kom till Sumpan så gick vi runt och kikade i affärer.

Hamnade på kondis och köpte med tårtbitar hem , mums.

Åsa ringde och pratade om vilken tid vi skulle ses på eftermiddagen.

Kom hem och så käkade vi potatisgratäng och varmkorv. Vilken blandning men man tager det man haver :)

Sedan var det bara att duscha och byta kläder. Tog pendeltåget ungefär 15.30 för att träffa Åsa och hennes väninna.

Vi skulle på Åsas kompis Emmelies jobbb. Hon jobbar som hud terapeft.

Jag kom lite tidigar än Åsa så jag gick ner innan dem och väntade där.

Det var en hel del folk där.

Sedan kom de och då började vi våra behandlingar. Vi hann med fötterna,ögonbrynen,hårinpackning,hår styling och jag tog en aha behandling. Det var häftigt det bara pickade i hela ansiktet hahaha. Sedan avslutade vi med att få en makeup. Det blev så jätte fint tycker jag.

Tack snälla Åsa för att jag fick följa med såååå skoj.

Ska försöka lägga in bilder från mobilen.

Jag åkte hem tidigare än de andra de skulle festa vidare.

Jag åkte hem till min lilla gubbe jag och han är så söt så han stod hemma och gjorde en slags piroger som vi snart ska äta . :)


Ovido - Quiz & Flashcards