Alla inlägg den 12 december 2008

Av caramia122 - 12 december 2008 00:00

I morse började jag halv åtta på jobbet. Ännu en regnig dag :(

Vi bestämde att vi skulle vara inne idag eftersom vi hade bara åtta barn så vi kunde pyssla osv.

Jag gjorde med barnen kristyr änglar/tomtar som man kan hänga upp i julgranen. Det blev både röda och vita. Eftersom de ska torka ett dygn så får vi se på måndag hur de blev.

Eftersom det är Lucia i morgon så fick barnen Lussekatter och pepparkakor.

På eftermiddagen så kom ett gammalt barn och hans mamma och hälsade på . Det var såå skoj att ni gjorde det och det får ni gärna göra igen snart :)

När dagen var slut så åkte jag hem TIll mig för att packa ordning tvätten för vi hade bestämt oss för att sova i Sumpan eftersom vi har tvättstugan i morgon.

Hemma försökte jag mig på att få igång en Timer  som jag hade fått men det gick så där. Får ge mig på den snart igen.

Sedan åkte jag till Rickard och vi var lata så han köpte Pizza och så kikade vi på Idol. Tyvärr så vann inte vår favvorit Alice men det var ju nästan tippat. Hade vart skoj eftersom Kevin har vart med i Eurovision och sjungit för Malta så han hade ju försprång men visst jag kan ju inte säga att han inte sjunger bra. Så grattis till dig.

Efter det kollade jag lite på Sex in the city igen :)

Fick tag i Louise i dag. Känns lite konstigt att inte pratat med henne på en vecka. Hon hade haft fullt upp som vanligt och fresten grattis till chefs tjänsten gumman.

Blev inbjden till hennes kille på hans inflyttnings fest i morgon. Ska bli skoj var ju ett tag sedan vi träffades vi fyra.

L jaghoppas du får en trevlig och mysig helg hos E det är du värd.

Kram till er alla



Ovido - Quiz & Flashcards