Alla inlägg den 11 december 2008

Av caramia122 - 11 december 2008 00:00

I morse var jag riktigt trött.Låg och drog mig innan jag tillslut rog mig upp ur sängen.

Allt gick bra på jobbet idag. Vi skulle ha Lucia ute som vanligt men eftersom vädret var så dåligt så bestämmde vi oss för att ha det inne istället.

På mina 6 år som jag har jobbat på stugan så har vi aldrig haft det inne.

Men eftersom våra barn är så duktiga så gick det med men en aningen trångt. Ha haha

På kvällen hade vi bestämt Rickard och jag att vi skulle gå på bio men han fastnade i pendeltågs trafiken och jag mådde inget vidare så vi bestämde oss för att bara vara hemma.

Som tur var hade jag Lasange med mig fån jobbet så vi slapp laga mat.

Vi käkade det och sedan kollade vi/jag på Sex in the city avsnitt resten av kvällen. Så skoj att se dem från början

Ovido - Quiz & Flashcards