Alla inlägg den 25 december 2008

Av caramia122 - 25 december 2008 00:00

I morse så skulle vi ha åkt upp till ishallen för att åkt skridskor men eftersom Lucas låg hemma i feber så blev det inte av.Istället så sov vi lite längre.

Vid 13.30 så åkte mamma,jag och Rickard och hälsade på min mormor som nu har kommit hem från sjukhuset. Då var även två av mina mostrar där.

De hade bokat tvätttid vid klockan 15 så jag hjälpte dem att bära ut och köra igång maskinerna och sedan hängde jag upp tvätten med.

Sedan hade klockan blivit en del så så åkte vi hem till pappa och käkade middag eftersom vi hade blivit bjudna till brorsan på kvällen RIckard och jag.

Där blev vi bjudna på skink smörgås och frestelse innan vi började att spela spel.

Första spelet var Alfapeth där Camilla vann stort. Ett stort grattis kära svägerska !!

Sedan körde vi Vem vill bli miljonär på ps2. Det var skoj men ganska svårt måste jag säga.

Fasters lilla hjärta hade 28,8 graders feber så han gick och lade sig tidigt.

Vad 23.30 ca så tog vi bilen igen och åkte hemåt.

Tack för en trevlig kväll !! 

Ovido - Quiz & Flashcards